کتاب نقشه برداری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کتاب نقشه برداری
نوشته شده در سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 299
نویسنده : mostafa arazi

در این پست تصمیم دارم کتاب الکترونیکی نقشه برداری را جهت دانلود به صورت رایگان در اختیار دوستان قرار دهم. این کتاب جزء مجموعه کتاب های رشته نقشه کشی معماری است که در هنرستان های فنی و حرفه ای، سال سوم تدریس می شود. کتاب نقشه برداری شامل ۹ فصل می باشد که فصول آن به ترتیب عبارت است از: تعاریف و اصطلاحات؛ اشتباه و خطا در نقشه برداری؛ امتداد گذاری با وسایل ساده نقشه برداری؛ اندازه گیری فاصله با روش های مستقیم و غیر مستقیم؛ اندازه گیری زاویه با وسایل ساده نقشه برداری؛ برداشت، محاسبه و ترسیم نقشه با وسایل ساده نقشه برداری؛ مساحی؛ ترازیابی و فصل آخر آن هم مربوط به کاربرد ترازیابی در معماری می باشد.

هدف اصلی کتاب نقشه برداری، آشنایی با مفاهیم نقشه برداری و توانایی کاربرد با وسایل و دستگاه های نقشه برداری می باشد. چرا که در نقشه بردارى جدید با کمک ابزار الکترونیکى، در مدت چند ثانیه با دقت بسیار زیاد می توان همه چیز را اندازه گیرى نمود، همچنین به کمک عکس هاى هوایى که به وسیله ی هواپیما تهیه می شود، تهیه ی نقشه های دقیق از مناطق وسیعى از سطح کره ی زمین به راحتى انجام مى گیرد.

فایل حاضر با فرمت WinRAR جهت دانلود شما عزیزان قرار گرفته است که شما برای استفاده از فایل مورد نظر، پس از دانلود کردن آن، باید فایل دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR، از حالت فشرده خارج کنید. برای این کار روی فایل دانلود شده راست کلیک نمایید و گزینه Extract Here را انتخاب کنید. پس از خارج شدن از حالت فشرده محتویات فایل، شامل تعدادی فایل با فرمت pdf می باشد که می توانید توسط نرم افزار Adobe Reader آن را اجرا نمایید.

nb کتاب نقشه برداری

نام کتاب: کتاب نقشه برداری

مقطع: هنرستان فنی و حرفه ای

پایه: سال سوم

رشته: نقشه کشی معماری

حجم فایل:  3.36 MB

فرمت فایل دانلود: RAR                           نرم افزار مورد نیاز: WinRAR

فرمت فایل اجرایی: PDF                        نرم افزار مورد نیاز: Adobe Reader

 


دانلود رایگان از لینک کمکی                                               download1 کتاب نقشه برداری



:: موضوعات مرتبط: معرفی کتاب , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: